Vores værdier og vision

- din garanti for kvalitet, engagement og kommitment

Hos Holm & Halby er vores vision klar - vi vil være:

Danmarks bedste laboratoriefirma!

Bedst når det gælder:

Produktsortiment; Vi vil have kvalitetsvarer som ligger i top-3 på verdensplan

Rådgivning; Vi vil have Danmarks mest kvalificerede medarbejdere

Support og service; Vi vil have Danmarks mest velfungerende og lønsomme serviceafdeling

Innovation; Vi vil være Danmarks mest nyskabende laboratoriefirma mht. ydelser inden for finansiering, teknisk service, seminarer, markedsføring og kundetilpasset løsninger

Økonomi; Vi vil være Danmarks mest lønsomme og hurtigst voksende laboratoriefirma

Medarbejdere; Vi vil være Danmarks mest attraktive og udviklende laboratoriefirma at arbejde for

For at nå vores vision, arbejder vi alle i hverdagen ud fra 3 nøgleord, som skal motivere vores kunder til at have Holm & Halby som deres foretrukne samarbejdspartner.

Nøgleordene er:

  • RÅDGIVNING
  • SUPPORT
  • SERVICE

Rådgivning: For at vores kunder skal have tillid til vores kompetencer inden for vort produktområde, er det vigtigt, at vi besidder en stor viden, som vi i samarbejdet med kunden anvender til at rådgive om den optimale apparaturløsning. Vi deler også gavmildt ud af vores viden i andre situationer end når kunden står og skal anskaffe udstyr. Dette giver sig udtryk i vores store seminaraktivitet som der kan læses mere om her

Support: Enhver anskaffelse af højteknologisk udstyr er ikke meget bevendt, hvis ikke man hurtigt kan få maksimalt udbytte af sin investering. Derfor har vi en overbevisning om, at vores samarbejde med kunden først rigtigt skal stå sin prøve når udstyret er leveret. Her vil vi gerne leve op til vores kunders forventninger om support i deres anvendelse af det nyanskaffede udstyr.

Service: Alt højteknologisk udstyr skal vedligeholdes. Og alt højteknologisk udstyr vil på et eller andet tidspunkt få et nedbrud. Vi går ikke ud til vores kunder og garanterer at udstyret aldrig bryder ned. Vi forholder os realistisk til virkeligheden. Derfor har vi opbygget en stor og stærk serviceorganisation, som er parat til at yde førstehjælp når nøden er størst, og ellers komme vi gerne regelmæssigt og efterser og vedligeholder udstyret, så risikoen for nedbrud minimeres.

Hos Holm & Halby har vi gjort os bevidst om, hvilke personlige kerneværdier vi i hverdagen skal efterleve for at opfylde vores vision. En bevidsthed om disse værdier hos personalet i Holm & Halby, er kundens sikkerhed for en ensartet høj kvalitet, engagement og kommitment fra hver enkelt medarbejder fra Holm & Halby, hvad enten du som kunde har kontakt med salgskonsulenter, serviceteknikere eller interne folk.

Vores værdier er:

Vilje til løsning:
Vi vil gå langt for at finde gode og brugbare løsninger for vores kunder.

Intensitet og engagement:
Energien, styrken, dedikationen og motivationen man lægger i det man gør - forvent høj performance.

Ansvarlighed og troværdighed:
Vi vil udvise stor ansvarlighed i vores support og tekniske service til vores kunder desuden ønsker vi at fremstå som en meget troværdig samarbejdspartner i forbindelse med rådgivning og support til vores kunder.

Sjovt og uhøjtideligt:
Hvem siger at det behøver at være kedeligt at beskæftige sig med laboratorieudstyr.

Code of Conduct
Holm & Halby er en del af Addlife. AddLife har konstant fokus på at være en ansvarlig virksomhed – derfor er vores ”Code of Conduct” en vigtig rettesnor for hvordan, ikke kun Holm & Halby, men hvilken som helst virksomhed i AddLife, skal agere.

Du kan downloade vores Code-of-Conduct her