Identifikation af servicebehov
Lad os hjælpe med at identificere netop dine servicebehov
Har du overvejet at tegne en serviceaftale for at optimere driften af dit laboratorieudstyr?
Den rette service handler om at kombinere dine specifikke servicebehov med den rigtig løsningsmulighed. Dette sikrer en optimal og økonomisk fordelagtig kombination. Vi mener, at overvejelser og valg af en serviceløsning bør integreres allerede i investeringsfasen, når du vælger nyt laboratorieudstyr. Det kan vise sig at være meget kostbart – og potentielt tabsgivende for din virksomhed – at udskyde overvejelser omkring servicebehov til en akut situation opstår.
Lad os stille spørgsmålet: Når du nu har besluttet at investere i nyt laboratorieudstyr, har du så også overvejet serviceaspektet? Har du tænkt over, hvordan et langsigtet og værdiskabende samarbejde med din leverandør kan optimere dit udstyrs drift?
Sagt på en anden måde: Har du overvejet dine specifikke servicebehov og de løsninger, der tilbydes? Og vigtigst af alt, hvilke løsninger der vil være mest værdifulde for dig og din virksomhed?
Har du overvejet de potentielle konsekvenser, hvis du undlader at tage stilling til dine servicebehov, før du foretager din investering? Hvad hvis den leverandør, du vælger, ikke kan levere den nødvendige service på længere sigt?
Der er mange vigtige spørgsmål at overveje. Her er blot et par eksempler:
- Har du eller dine kolleger forudsætningerne og tiden til selv at foretage vedligehold, reparationer, eftersyn eller anden service?
- Er disse forudsætninger stabile, eller forsvinder de, hvis blot en medarbejder forlader din virksomhed?
- Hvad prioriterer du i forhold til service? Hvad er vigtigst for dig?
- Hvad kræver lovgivningen i forhold til det anskaffede udstyr? Og hvad anbefales i relevante standarder?
- Har du adgang til nødvendig teknisk dokumentation, produktopdateringer, reservedele og teknisk support?
- Er servicepersonalet hos din leverandør specialuddannet og kan det dokumenteres?
- Er der fordele ved at vælge en dansk leverandør? Herunder responstid, bæredygtighed, sprog og pris?
- Hvordan påvirker serviceleverandørens størrelse din forsyningssikkerhed, responstid og fleksibilitet?
Men hvad med svarene? Hos Holm & Halby er vi opmærksomme på, at det kan være svært at vurdere det reelle servicebehov, herunder behovet for service i forbindelse med installation og efterfølgende service.
Derfor har vi gjort det til vores mission at klarlægge og dække dine servicebehov. Vi ønsker at bidrage til en mere tryg hverdag hos dig. Gennem dialog tilbyder vi at hjælpe dig med at stille de rette spørgsmål og finde de bedste løsninger for dig.
Vi tilbyder to grundlæggende scenarier. Det ene er vores udvalg af standard serviceydelser, som du kan læse mere om under 'Serviceydelser' eller ved at downloade vores servicefolder.
Det andet er vores tilbud om et samarbejde for at identificere dine specifikke servicebehov. Vores mål er at sikre, at du får den bedste oplevelse og det største udbytte af dit udstyr, samt at optimere vores leverandør- og kunderelation. Vi tilbyder at hjælpe dig med at kombinere dine behov, ønsker og udfordringer med konkrete og værdiskabende løsninger.