Bombekaloriemeter eftersyn
Vi anbefaler, at dit Parr bombekaloriemeter, som et minimum efterses én gang om året.
Eftersyn
Reelt bør antallet af eftersyn pr. år komme an på en vurdering af, hvor meget du benytter dit bombekaloriemeter i hverdagen. Måske er der behov for hyppigere eftersyn.
Fordelene ved at få efterset din autoklave er primært større driftssikkerhed i hverdagen. Hertil vil du modtage en eftersynsrapport, der dokumenterer instruments driftsstatus, herunder eventuelle kommentarer, hvis serviceteknikeren oplever forhold, der bør tages stilling til. Det kan være behovet for reparation eller et behov for at ændre driftsrutiner ved brug af udstyret. Ved konstatering af fejl på din bombekaloriemeter forespørges du, om reparation ønskes.
Under eftersynsbesøg hos dig dokumenterer vi instrumentets driftsstatus i en eftersynsrapport.
Vi undersøger blandt andet:
- Eftersyn/vedligehold af bombe/trykbeholder inkl. bombehoved
- Eftersyn/vedligehold af exhaust/trykudligningssystemet
- Test af skyllepumpe for korrekt skylletryk
- Udskiftning af sliddele, herunder filterskift (disse dele faktureres efter gældende priser i tillæg til aftaleprisen for eftersyn)
- Mekaniske dele smøres og kontrolleres herunder evt. justering
- Funktionstest af ventiler
- Eftersyn for utætheder
- Afprøvning med sampletablet
- Ved over 5000 fyringer med bomben skal den trykprøves hos leverandøren
- (Denne test faktureres efter gældende priser i tillæg til aftaleprisen for eftersyn)
Når du tegner en eftersynsaftale med Holm & Halby, bliver dit udstyr registreret i vores servicesystem. Derefter behøver du ikke at tænke på mere. Det periodiske eftersyn vil blive koordineret af vores kundecenter og udført til den aftalte termin.
Bestil servicetilbud
Du kan bestille servicetilbud i vores kundecenter på tlf. 4326 9400 eller bestille servicetilbud her.